GRATIS SPORBAR FORSENDELSE I HELE DANMARK LIGE NU!

🔒 Shop sikkert med Klarna

Returpolitik

Returneringer

Vores politik gælder i 14 dage. Hvis der er gået 14 dage siden din pakke blev leveret, kan vi desværre ikke tilbyde dig refusion eller ombytning. For at være berettiget til returnering skal din vare være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Den skal også være i original emballage.

Følgende varer er undtaget fra fortrydelsesretten og kan ikke returneres:

Undertøj, såsom BH'er, trusser, underbukser og kompressionsbeklædning/bodyer, der er blevet afprøvet eller åbnet. Disse varer tages ikke retur af hensyn til sundhed og hygiejne.

Du har altid fortrydelsesret i 14 dage i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning. Dette betyder, at du som kunde har ret til at fortryde dit køb ved at meddele os dette inden for 14 dage fra den dag, du eller en repræsentant har modtaget den bestilte vare (fortrydelsesfristen).

Varen skal sendes retur til os så hurtigt som muligt, og du som kunde har ansvaret for at sikre, at returen når os senest 14 dage fra den dag, du meddelte os, at du udnyttede din fortrydelsesret. Varen skal sendes godt pakket, i god stand og i original emballage.

For at starte en retur, bedes du kontakte os via vores hjælpecenter.

Yderligere ikke-refunderbare varer:

- Visse sundheds- og hygiejneprodukter

For at fuldføre din returnering kræves en kvittering eller købsbevis. Send ikke dit køb tilbage til producenten.

Når din returnering er modtaget og inspiceret, sender vi dig en e-mail for at informere dig om, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi vil også informere dig om godkendelse eller afvisning af din refusion.

Hvis du godkendes, behandles din refusion, og en kredit overføres automatisk til din kreditkort eller din oprindelige betalingsmetode inden for en bestemt periode.

Forsinkede eller manglende refusioner

Hvis du endnu ikke har modtaget din refusion, skal du først kontrollere din bankkonto.

Kontakt derefter dit kreditkortselskab; det kan tage lidt tid, før din refusion offentliggøres officielt.

Kontakt derefter din bank. Der er ofte en vis behandlingstid, før en refusion bogføres. 

Hvis du har gjort alt dette, og du stadig ikke har modtaget din refusion, kontakt os.

Bytninger

Vi bytter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du har brug for at bytte til samme vare, bedes du sende en e-mail til os.

Forsendelse

Du vil være ansvarlig for at betale dine egne forsendelsesomkostninger for at returnere din vare. Forsendelsesomkostninger refunderes ikke. Du som kunde betaler altid for returforsendelsen tilbage til os.

Afhængig af, hvor du bor, kan tiden det tager for din byttede vare at nå dig variere.

Hvis du sender en vare over 750 DKK, bør du overveje at bruge en sporbar forsendelsestjeneste eller købe en forsendelsesforsikring. Vi kan ikke garantere, at pakken når frem til os.

Ikke-afhentede pakker:

Ikke-afhentede varer returneres til os. For alle pakker, der ikke afhentes, forbeholder vi os retten til at opkræve dig omkostninger for returforsendelse, ekspeditionsgebyr og håndteringsgebyr, i øjeblikket 299 DKK. Bemærk: Ved større ordrer kan denne sum være højere. Hvis produktets pris ikke overstiger 299 DKK, forbeholder vi os retten til at behol

  • Adresse:

    BILLIGABODEN.SE
    Box 1981
    116 74 Stockholm, Sweden

  • E-mail:

  • Virksomhedsoplysninger:

    DBMK Trading AB
    Org nr: 559155-3028
    VAT Nr: SE559155302801

HVAD VORES KUNDER SIGER

  • Erika J.

    ⭐⭐⭐⭐⭐
    Leveringen var hurtig, og jeg er super tilfreds med neglesliberen! :)

    - Verificeret kunde

  • Cecilia N.

    ⭐⭐⭐⭐⭐
    Meget professionel og vidende kundeservice. Helt fantastisk kjole.

    - Verificeret kunde

  • Alexandra G.

    ⭐⭐⭐⭐⭐
    Kløtrimmeren fungerer super godt, og min hund Rambo gider overhovedet ikke, når jeg spidser hans kløer.

    - Verificeret kunde

  • Hedda P.

    ⭐⭐⭐⭐⭐
    Rigtig god til spændinger i nakken. En til mig og en til min far, det vil lindre hans smerte. Tak ❤️

    - Verificeret kunde