GRATIS SPORBAR FORSENDELSE I HELE DANMARK LIGE NU!

🔒 Shop sikkert med Klarna

ALMINDELIGE SPØRGSMÅL

KUNDE SERVICE

Jeg modtager ingen e-mails fra dig!

Tjek venligst din spam-mappe, hvis du ikke har modtaget nogen e-mails fra os.

Du modtager altid en automatisk ordrebekræftelse, når ordren er afgivet, samt en e-mail med leveringsinformation, når pakken er afsendt. Hvis du ikke kan finde det i din indbakke, skal du tjekke din spam-mappe eller andre mapper end din primære indbakke.

Nogle gange ender e-mails ved en fejl i spam-mappen.

Hvis du stadig ikke kan finde din e-mail, bedes du kontakte os via live chat eller ved at sende en e-mail til vores supportteam på kontakt@BilligaBoden.se

Hvordan returnerer jeg mit produkt?

Du har ret til at returnere din ordre indenfor 14 dage fra den dag du har modtaget din pakke, den skal så være i ubrugt stand.

Produktet skal være i ubrugt stand og i sin originale emballage med alt tilbehør og alle emballerede komponenter.

Forsendelsesomkostninger er kundens ansvar. Du som kunde betaler altid for returneringen til os.

Send os et billede af de produkter, du har modtaget med returanmodningen til kontakt@BilligaBoden.se, så guider vi dig gennem trinene.
Venligst returner varen til den angivne adresse og send sporingsnummeret, efter du har afsendt varen.
Returner ikke dit køb til os, medmindre vi giver dig tilladelse til det.

Læs mere her Returpolitik.

Mit produkt er gået i stykker. Hvad skal jeg gøre?

For at modtage garantiservice skal du først kontakte os for at finde ud af problemet og den mest passende løsning for dig.

Læs mere her Returpolitik.

Hvordan kommer jeg i kontakt med kundeservice?

Enten ved at chatte med os ved at klikke på det grønne ikon i nederste højre hjørne eller ved at sende en mail til kontakt@BilligaBoden.se

Vi besvarer alle mails indenfor 24 timer året rundt.

LEVERING & BETALINGSMÅDE

Sender du til udlandet?

Ja, BilligaBoden tilbyder gratis sporbar forsendelse til hele verden for alle vores produkter.

Hvornår vil min ordre blive afsendt?

Vi har en behandlingstid på 1-3 dage til at kvalitetstjekke og pakke dine varer inden forsendelse.

Du modtager altid en automatisk ordrebekræftelse, når ordren er afgivet, samt en e-mail med leveringsinformation, når pakken er afsendt. Hvis du ikke kan finde det i din indbakke, skal du tjekke din spam-mappe eller andre mapper end din primære indbakke.

Hvis du har problemer med at finde din e-mail-bekræftelse, bedes du tjekke din spam-mappe, da den nogle gange ender der ved en fejl, eller kontakt vores supportteam.

Hvornår kan jeg forvente at modtage min pakke?

Vi har en behandlingstid på 1-3 dage til at kvalitetstjekke og pakke dine varer inden forsendelse.

Efter kvalitetskontrol og emballering vil din pakke blive sendt med sporbar levering med en estimeret leveringstid på 7-14 hverdage.

Produkter, der inkluderer et separat batteri/powerbank, kræver en mere sikker forsendelsesmetode, hvilket kan resultere i en længere leveringstid på op til 10-20 dage samlet set.

Hvilke rederier bruger du?

Vi har samarbejder med DHL Express, Postnord, Early Bird og mange flere fragtfirmaer for at gøre vores leveringer så hurtige og smidige som muligt. Du modtager et sporingsnummer, når din ordre er afsendt, og du kan overvåge dens rute fra vores sporingssider.

Hvilke betalingsmetoder bruger du?

BilligaBoden tilbyder sikre betalingsmetoder, og du kan vælge at betale med: Klarna, Swish, Visa, Mastercard, American Express, Google Pay, Apple Pay eller PayPal.

BESTILLINGER

Hvad sker der, hvis jeg har problemer med at bestille fra din netbutik?

Send en mail til kontakt@BilligaBoden.se

Jeg skal ændre noget på min ordre. Hvordan kan jeg gøre det?

Hvis du har brug for at ændre eller annullere din ordre, bedes du kontakte os med det samme. Når vores lager har behandlet din ordre, vil vi ikke kunne foretage ændringer.

Du kan finde vores kontaktoplysninger i Kontakt os

Min ordrestatus siger "Ikke opfyldt". Hvad betyder det?

"Ikke opfyldt" betyder blot, at vi har modtaget din ordre! Når din ordre er afsendt, modtager du et sporingsnummer, og din ordrestatus ændres til "Opfyldt".

Hvorfor blev min ordre annulleret?

Hvis din ordre uventet blev annulleret, er chancerne for, at vores svindelfilter har markeret din ordre som svigagtig. Hvis du er sikker på, at det ikke er sandt, bestil igen med en Paypal-konto. Hvis du ikke har Paypal, kan du nemt registrere dig på www.Paypal.com

Hvordan bruger jeg min rabatkode?

For at indløse en rabatkode skal du blot indtaste den kode, du har modtaget, i boksen med titlen "Rabatkode" under købsprocessen. Bemærk, at der kun kan bruges én rabatkode pr. ordre.

Hvor er min ordre?

Efter din ordre er blevet afsendt, modtager du en leveringsbekræftelse på e-mail, der indeholder sporingsnummeret. Du sporer din pakke her.

Hvorfor er min ordre forsinket?

Vi har en behandlingstid på 1-3 dage til at kvalitetstjekke og pakke dine varer inden forsendelse.

Hvis din ordrestatus indikerer, at din ordre endnu ikke er blevet afsendt, men varerne er på lager, kan dette være resultatet af et af følgende:

- Vi var ikke i stand til at opnå korrekt kreditgodkendelse for dit køb.

- Vi modtog en kreditkortfaktureringsadresse, som ikke kunne bekræftes hos din kreditkortudsteder.

Bemærk venligst, at det er vigtigt at oplyse telefonnummeret hos din kreditkortudsteder, når du afgiver din ordre, så vi kan kontakte dig for at drøfte eventuelle problemer med din ordre. Vi bruger kun bekræftede telefonnumre i et forsøg på yderligere at sikre din ordres sikkerhed.

Hvad sker der, hvis jeg ikke henter pakken hos postbuddet?

Uafhentede varer returneres til os. For alle pakker, der ikke er indløst, forbeholder vi os retten til at opkræve omkostninger for returforsendelse, ekspeditionsgebyr og ekspeditionsgebyr, i øjeblikket SEK 299. Hvis prisen på produktet ikke overstiger SEK 299, forbeholder vi os retten til at beholde hele beløbet for købet.

ANDET

Hvad hvis det produkt, jeg har bestilt på hjemmesiden, ser anderledes ud end det produkt, jeg modtog?

Vi opdaterer med jævne mellemrum emballagen på vores produkter, så det er muligt, at du modtager et produkt, der ser lidt anderledes ud end det, der vises på hjemmesiden. Hvis du stadig føler, at du har modtaget det forkerte produkt, bedes du kontakte vores kundeservice ved at sende en mail til kontakt@BilligaBoden.se

Jeg vil gerne tilføjes din mailingliste. Hvordan gør jeg?

Rul til bunden af ​​siden og indtast din e-mail for at tilmelde dig vores e-mail nyhedsbrev. Når du tilmelder dig, vil du være i stand til at modtage e-mails om nye produkter, særlige tilbud og eksklusive tilbud til abonnenter.

Hvordan kan jeg blive fjernet fra din mailingliste?

Du kan til enhver tid afmelde dig Billigabodens mailingliste. Vælg blot linket "Afmeld" nederst i en e-mail.

Er mine oplysninger sikre?

Du kan være sikker på, at personlige oplysninger indsamlet via denne hjemmeside er sikre. Læs vores privatlivspolitik, hvis du vil vide mere.

Hvad hvis jeg ikke fandt mit spørgsmål her?

Hvis du har et spørgsmål, der ikke er besvaret i vores FAQ, vil vi gerne høre det. Send dit spørgsmål til kontakt@BilligaBoden.se.

  • Adresse:

    BILLIGABODEN.SE
    Box 1981
    116 74 Stockholm, Sweden

  • E-mail:

  • Virksomhedsoplysninger:

    DBMK Trading AB
    Org nr: 559155-3028
    VAT Nr: SE559155302801

HVAD VORES KUNDER SIGER

  • Erika J.

    ⭐⭐⭐⭐⭐
    Leveringen var hurtig, og jeg er super tilfreds med neglesliberen! :)

    - Verificeret kunde

  • Cecilie N.

    ⭐⭐⭐⭐⭐
    Meget professionel og vidende kundeservice. Helt fantastisk kjole.

    - Verificeret kunde

  • Alexandra G.

    ⭐⭐⭐⭐⭐
    Kløtrimmeren fungerer super godt, og min hund Rambo gider overhovedet ikke, når jeg spidser hans kløer.

    - Verificeret kunde

  • Hedda P.

    ⭐⭐⭐⭐⭐
    Rigtig god til spændinger i nakken. En til mig og en til min far, det vil lindre hans smerte. Tak ❤️

    - Verificeret kunde